lauantai 30. marraskuuta 2013

Joulua odotellessa..

Joulu saapui minulle hieman etuajassa. Facebookin kangashamsterit-ryhmässä oli eilen huutokaupassa Janomen CoverPro 1000CPX kun sain oman alueeni ompeluryhmässä tietää huutokaupasta syöksyin tuijottamaan huutokauppaa ja soitin miehelleni. Peittari asiasta olimme puhuneet jo aiemmin, (jos mieheltä kysytään veikkaan että kyllästymiseen asti) mutta asia oli jätetty hautumaan tulevan muuton takia.
Käytetty kone oli kuitenkin tilaisuus josta ei voinut kieltäytyä. Sovimme hintakaton johon asti saisin huutaa. Istuin koneella ja odotin ja odotin. Kello tikitti eteenpäin. Otin viimehetken yhteyden ompelevaan ystävääni varmistaakseni hintakattoni järkevyyden ja saadakseni viime minuuttein tsemppauksen ennen kuin aloitin koitoksen. Syke nousi kun kanssani kisaan lähti toinenkin huutaja.
Viiden minuutin säännön takia viimeinen huutoni on kirjautunut 22:04 tuijotin tietokoneen kelloa paniikin vallassa ja vasta 22:10 uskoin että kone todella tulee minulle. Viimeinen huutoni oli asettamani yläraja.
Olisinko huutanut vielä yhden yli... todennäköisesti... kuka tietää...
Kone on nyt minun. Ekat testisaumat on tehty aiemmin bloggaamiini puudelipurkkaboksereiden lahkeisiin ja hyvin pelittää. 
Aim in löööv <3 br="">

Oli mulla toinenkin juttu...

Kanssa bloggailijalla on blogissaan arvonta.
Menkää ja osallistukaa.
Ihanat palkinnot, esimerksi nuo kudotut joulupallot on palkintoina.
http://kasintehdyt.blogspot.fi/2013/11/arvonnan-aika.html

Tänään siivotaan, aloitellaan pakkailua ja kaivetaan joulu esille.
 

2 kommenttia:

  1. Mulle on kans tulossa omani. Joko oot kovasti käyttänyt? En malttais odottaa :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Sulla kävi arpaonni :) Laitatko mulle fagerholmh @ gmail.com yhteystietoja niin lähettelen postia sulle päin :)

    VastaaPoista